Service & Garantie van Het Onderdelenhuis

Service & Ondersteuning
onderdelenhuis
Het Onderdelenhuis in Emmen garandeert je de best mogelijke service en zal altijd proberen je op de best mogelijk manier van dienst te zijn. Het Onderdelenhuis beschikt over gedegen kennis van alle producten binnen het assortiment en is daardoor in staat je snel te helpen en eventuele problemen te verhelpen. Daarnaast beschikt Het Onderdelenhuis over zeer korte lijnen met de fabrikanten, producenten en leveranciers waardoor er zeer snel kan worden gehandeld, overige informatie snel beschikbaar is.

Tevredenheidsgarantie
Mocht je, om wat voor reden dan ook, niet tevreden zijn, met het in deze onderdelen webshop bestelde en door ons geleverde product, dan kan je het binnen zeven dagen na aankoop retour sturen. Wij vergoeden het complete bedrag van het product, mits het product compleet, ongebruikt, onbeschadigd én in de originele verpakking aan ons wordt geretourneerd. Goederen dienen in originele verpakking te worden geretourneerd in een aparte doos, zodat er geen adreslabels e.d. op de originele verpakking worden geplaatst. De kosten die je maakt voor de retourzending en de bij de bestelling berekende betaal- en verzendkosten zijn voor eigen rekening. Om gebruik te kunnen maken van de tevredenheidsgarantie dient je eerst contact met ons op te nemen. Wij accepteren op generlei wijze zendingen die ongefrankeerd aan ons worden aangeboden, evenals de gevolgen en kosten daarvan.

* Onderdelen met elektronische componenten, zoals: modules, inlaatventielen, relais, pompen enz. die aangesloten zijn geweest kan je niet retour sturen. Retour gezonden onderdelen worden door ons gecontroleerd op gebruik.

Garantiebewijs
Bij de bestelling ontvang jij van Het Onderdelenhuis altijd een factuur. Deze factuur is tevens je garantie- en aankoopbewijs. Bewaar de factuur dus goed. De factuur is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van onze service en garantie en is tevens vereist om aanspraak te maken op de afgegeven fabrieksgarantie die op het product rust.

Garantie
Alle producten worden geleverd met fabrieksgarantie. Indien je problemen ondervindt met het product, dan kan je contact met ons opnemen. Het Onderdelenhuis helpt je graag bij eventuele problemen. Mocht er een probleem zijn dat niet door ons kan worden opgelost, dan zorgen wij ervoor dat het product door de fabrikant onder garantie gerepareerd of vervangen wordt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en daarvoor vragen wij dan ook jouw begrip. De producten in ons assortiment zijn met de grootst mogelijke zorg uitgekozen en door ons uitvoerig getest op kwaliteit en betrouwbaarheid.

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
– Alle onderdelen die zijn ingebouwd en/of aangesloten in een apparaat, kunnen niet retour.
– Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd zijn.
– Verbruiksartikelen zoals beschermfolie voor GSM toestellen of reinigingsvloeistoffen (indien geopend).
– Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileerapparaten (indien geopend).
– Artikelen die beschadigd of incompleet zijn en niet meer verkoopbaar zijn.
– Artikelen die open gemaakt zijn, met gebruikssporen, kunnen retour, maar worden niet volledig vergoed. Dit na controle van Het Onderdelenhuis.
– Aansluitpunten van onder andere verwarmingselementen, modules, koolborstels, schakelaars, deurrelais, etc. zijn vanuit de fabrikant geconserveerd. Mochten deze bij binnenkomst van een retourzending beschadigd zijn (aangesloten) dan worden deze alsnog geweigerd voor retour en worden op jouw kosten terug gestuurd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het fout bestellen van een onderdeel, aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht.
– Speciaal bestelde artikelen worden nooit teruggenomen, daar aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot omruilen / ruiling van het product? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Wij verzoeken je om het artikel onbeschadigd en compleet terug te sturen!